Sidor

fredag 14 oktober 2011

Smurf

Jag hade planerat en ledig dag idag, men vi åker på konferens nästa vecka och är delvis ansvariga för den och många sista minuten grejer dök upp på morgonen. Hm... Jag som jobbat så hårt hela veckan för att vara klar...  Skulle ha åkt till Malmö och träffat en kompis, men jag fick gå och lägga mig och dra täcket över huvudet.


Jag vet inte hur det är med dig, men när jag jobbar för mycket och vilar och sover för lite, så får jag hjärtklappning och mår allmänt dålig. Men vila brukar göra susen. Miriam var dålig idag igen och fick vara hemma, men när Esther kom hem så åkte vi alla till Lund och gick på bio och såg "Smurfarna". Kul film. Malmö efter det för en bit mat. Nu är det Idol med Niclas. Ja, barnen sover redan.

Efter mitt förra inlägg om min en vän som behöver hjälp så är det två som har erbjudit sig att donera kläder. En kusin till mig som jag inte har träffat på hundra år tog kontakt och har redan skickat en hel låda. Och nu planerar vi att träffas. Ringde också migrationsverket och nu är boendet fixat för henne samt förlossningen kostar inget. Gissa om det var roligt att ringa och ge de glada beskeden.

I morgon är det dags att packa fyra väskor igen. Niclas och jag ska till Turkiet, Miriam till kortis och Esther till farmor och farfar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar