Sidor

torsdag 3 mars 2011

På tåget igen

Nu sitter vi på tåget igen och hoppas att vi kommer hem i tid. I morse var vi 58 minuter sena, 2 minuter ifrån att ha fått tillbaka pengarna. Nu får vi bara hälften. Tur det för då täcker det taxiresan vi var tvugna att ta från flemingsberg till Södertälje, för att tåget som skulle ta oss till X2000 var försenat. Vi hann precis! Niclas tycker inte att vi ska åka SJ igen. Inte jag heller.

Annars var det trevligt att besöka kollegorna och chefen. Det blir ju inte så ofta.

Jag har ett fantastiskt jobb. Jag får kombinera nytta med nöje. Igår träffade jag en kompis över en kvällsmacka innan vi sen hade connectträning i kyrkan. Det var roligt att höra hur vi under veckorna berör människor på olika sätt. Niclas talade om strategier för att nå nya människor. Så spännande! Och idag träffa vår internationella värld. Jag är glad, tacksam och priviligerad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar