Sidor

lördag 19 mars 2011

Gud du är underbar

Vaknade med en sång i hjärtat. Har gått och nynnat på den hela dagen. "Gud du är underbar, din kärlek är ofattbar, Gud du är underbar, underbar du är underbar. Du är här hos mig, du är här. Du lämnar aldrig mig." Vilken skön sanning att hålla fast vid. Niclas är på väg till sin bror som är allvarligt sjuk och det här är en sång som man då måste sjunga även om det kanske inte känns så. 


I morgon är det en full dag. Årsmöte i Charisma, sen gudstjänst med gäst ifrån Jordanien. Missa inte det! Han har massor med intressant att berätta. Men det hinner jag inte lyssna till. Jag åker till Cypern och är där till lördag. Lämna det lokala för det globala i några dagar. 

Glöm inte att älska dina nära och kära och dom du inte känner idag. Jag älskar Höör, hoppas du gör det också.

2 kommentarer:

  1. Tänker på er! Ni finns i hjärtat! Många varma kramar från kusin!

    SvaraRadera