Sidor

onsdag 27 april 2011

Massage, IKEA och FWO

Idag har varit en sån där dag som man inte ska ha alltför ofta. Dålig nattsömn att börja med. Sen en massagetid hos Anna-Liisa, en finsk hårdhänt massör, som gjorde mig härligt öm i kroppen. Hemma väntade lilla Linnea vars mamma var hos tandläkaren. Åååh... vad vi njöt. Niclas och jag var överens, skulle någon skänka oss en bäbis så skulle vi inte tveka :)
Efter lunch åkte Birgitta och jag tillsammans med 8 av våra afghanska vänner till Ikea Malmö och handlade. Det var en riktigt trevlig utflykt. Det var deras första besök på Ikea. Släppte av familjen och fortsatte direkt till planeringen för vårens tjejfrukost. Sommar är temat! Jag älskar dessa frukostar. Vi har så roligt. Nu ligger jag i sängen och har lovat mina flickor att ligga här tills de somnar. Undrar vem som somnar först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar